-->

Saturday, September 15, 2012

Esok dah last raya kan? Nak duit raya?


Hai ! Assalamualaikum ! :D

Lamanya lah aku tak hapdet blog ni. Dah bersawang dah. Nak gotong - royong bersihkan blog pon tak sempat. Busy je memanjang. Sampai nak makan,minum pun tak sempat. Okay, tu tipu. Padahal tadi da makan siap tambah-tambah lagi :P

Eh, esok dah last raya kan? Kira aci tak kalau aku nak wish SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR BATIN kat korang? Ahh! kira aci la kan. Selamat hari raya korang :) Macam mana dengan raya? Banyak dapat duit raya? Untunglaaa korang still dapat duit raya. Aku dapat dua puluh lima hinggit lapan puluh sen sahaja. Kenapa yang lapan puluh sen tu? Ada jugak ke yang bagi duit raya lapan puluh sen dekat hamba Allah yang dah berumur 22 tahun ni? Oh, bukan-bukan. Yang lapan puluh sen tu sebab adik aku mintak dua posen sebab nak beli gula-gula dekat kedai Abang Di dekat depan rumah ni haa. Duit dia tak nak guna. Sayang sangat kata nya. Eleh, budak-budak mana boleh simpan duit banyak-banyak kan? Bak akak simpan meh ;)



Tolong abaikan kerusi merah yang buruk kat belakang tu. Rumah saya sentiasa bersepah even hari raya -_-'

Ya! yang tudung biru,baju hitam tu mak saya lah! Memang muka saya tak dek iras mak kan? :(

Dah! Dah! Tak yah nak belek sangat muka aku yang tak semengah tu. Tak cool okay? Nak duit raya? Meh la rumah :D 

Tapi orang tak dek kat rumah. Haha! :D Okay,bye ! :D

P/S: Rumah sape ade bakar satay, sila bagitau eh. Mengidam ;D




Kalau suka,sila LIKE! COMMENT sekali okay? Kalau tak,sentap gua.

6 comments:

MéuzAngelo™ XXIII said...

dah besar ni duit raya tak ramai yg bagi.. tapi sekali dapat mmg terus banyak la.. haha

nur azian said...

selamat ari rye jugak la..
duti raya tak boley sbb kite sebaya la..
btw jom melawat blog kite :)
follow dan komen skali key :)

nur azian said...

selamat ari rye jugak la..
duti raya tak boley sbb kite sebaya la..
btw jom melawat blog kite :)
follow dan komen skali key :)

★ SAZZA MULQAN ★ said...

@MéuzAngelo™ XXIII ha'a.. btol-btol ! :D tapi bila dah besar ni rasa macam segan pulak bila orang hulur duit ;)

★ SAZZA MULQAN ★ said...

@nur azian selamat hari raya azian ! :D done follow awk ! :D

umairah said...

http://www.youtube.com/watch?v=rO9GJ1R_7Tw awesome songg!! :D