-->

Wednesday, October 5, 2011

WHY MEN DON'T LISTEN AND WOMEN CAN'T READ MAP?

HELLO! :D


eh2! sama la tajuk kat atas tu dengan buku tu! haa.. memang aku buat magic pon. hee :D okay,tipu lagi.

Actually,ni la buku yang aku tengah baca sekarang. buku ni berkisahkan pasal perbezaan sikap antara laki dengan pompuan. Interesting jugak. and buku ni dluw di terbitkan dalam Bahasa Inggeris tapi yang aku baca sekarang ni versi Bahasa Melayu punya. Tak dek beza pon BI ke BM ke. Sama je.


Aku beli buku ni masa ada Pesta Buku dekat Balai Islam Kota Bharu. yang sebetol-betolnya aku ni memang liat nak baca buku. aku pergi pon just member2 yang ajak. then tgah2 membelek-belek buku tu,aku pon tertarik dengan tajuk buku ni.aku tgk2 isi dalam dia dulu. okay,aku mengaku aku baca sikit. tapi sikit je. tak banyak pon eh. "Macam best" kata hati aku. okay,then tiba2 kaki aku 'tergerak' ke kaunter , tangan pon 'tergerak'jugak membayar duit buku tu.

okay! ni bukan salah aku! salah tangan dengan kaki! huh! tamau tawan! :P

eh! tapi tak menyesal beli buku ni taw! best sangatttt. bukunya pon tak tebal mana.sesuai untuk budak2 yang umo 4 tahun macam aku. ;) jeles la tuu





harga dia pon murah je. rm25. murah kan? alaaa... korang beli mcd yang puluh2 inggit tu xpe pulak ye? buku secoet pon ko xbleh beli? apa celup bai! :P


nak taw lagi apa yang menarik dalam ni? beli sendirik laa... :P


Kalau suka,sila LIKE! COMMENT sekali okay? Kalau tak,sentap gua.

0 comments: