-->

Thursday, December 1, 2011

Semua Blogger Mata Duitan!

Fuh! Fuh! ni bukan jampi serapah. ni aku tengah tiup sawang-sawang yang tertempek hebak di kertas karangan aku yang lama dikepuk-kepuk sampai dari sekor labah-labah sekarang dah jadik 67854356475382 ekor.

Agak menyebukkan diri dengan test dan quiz yang berlambak-lambak setinggi KLCC agaknya. Tak sempat nak hapdet blog walaupun aku tahu tak seberapa yang sudi baca blog jahil ni. Tapi tak pa. Dengan semangat api,air dan tanah yang bersatu, aku rakus meminjam broadband kawan aku untuk menaip entry yang hot ni!

MATA DUITAN??

Blogger merupakan salah satu mata duitan. Pasaipa? Sebab kalau blogger ni bukan mata duitan tak kan la depa nak letak iklan nuffnang dalam blog depa kot. kan? kan? kan? sila hangguk dengan ikhlas

Aku adalah salah seorang yang kritikal mata duitan. Kalau kanser, dah tahap empat agaknya. sambil pandang atas pikir lama-lama. uishh! sapa tak mau duit oii!! aku pon nak! untuk yang selalu dapat earning RM2347564798664575646456 tu,share2 la. muka sengih2 mintak penampar!

p/s: kalau berbelog biarlah iklas. Bukan mengharapkan balasan

Kalau suka,sila LIKE! COMMENT sekali okay? Kalau tak,sentap gua.

0 comments: