-->

Saturday, September 17, 2011

Aku di Awal Sem ;)



hai korang2! :) dah masuk sem baru ni macam2 benda yang nak buat kan?
almaklumlah cuti lama sangat. 4 bulan melepak kat umah.
yg kurus jadi gedebab,yang gedebab jadi makin gedebab,yang kaya jadi miskin,yang miskin pi kerja.

Awal sem ni biasanya aku:

Beli stok makanan secukupnya.

Beli sabun,berus gigi dan lain2 yang baruuu...

yang buat aku sakit kepala bila masuk sem baru ni

DUIT pulak yang buat hal! adoila... dengan nak bayar yuran,nak makan,nak beli buku,duit minyak lagi. adoilaaa...

korang macam mana? okay2 ke? share2 laa... :)

p/s: sori gambar macam taik. aku bukan darah seni. hee.. :D





Kalau suka,sila LIKE! COMMENT sekali okay? Kalau tak,sentap gua.

2 comments:

nabila syima said...

sama laa . kalo awal sem je . mcm2 nk dibeli . n x smpai hujung bulan dh pokai . hahaha . =)

Aida Suraya Abdul Rahim said...

@nabila syimabetol2! sekarang ni pon dah pokai sangat.. :( makan nasik dengan telur je la lepas ni.. :D