-->

Tuesday, September 27, 2011

OMG! Aku jumpa Lisa Surihani!



eh! dah bape hari aku tak update blog picisan aku ni kan? sooriii.. :)
haa! hari ni ada benda aku nak share ngan korang! :D excited ni! hari sabtu tu aku dating dengan Lisa tau! alaaa... Lisa Surihani tuu.. dia datang Kota Bahru sebab nak promosi Garnier. Dia pakai tudung dohh! comel gilo!
Okay malas nak cakap panjang,enjoy the photos la ye.. :D
eh! kalau tak puas tgk pic tu,klik ja,biaq besaq sikit! :)


ni kad jemputan dari Garnier. ada makan free lagi taw! and tuan punya kad ni boleh bawak 3 owg member pergi skali. :D



jelas kan? ;) sila jeles pleaseeee :P




OMG! serius cun kan Lisa? :D




ni time aku ngan membe2 aku tgah tunggu Lisa. Nebes pon ada! hee :P





ok, ni 5 orang yg terpilih yg boleh face-to-face dgn Lisa and boleh tanya Lisa wateva soalan yg dorg nak tanya.Jeles I! tapi tu member I taw! yang kanan sekali tuu ;)





dowg dapat hadiah dari Lisa! jeles lagi! :(





ni antara barang percuma yang aku dapat dari garnier! :D oppS! okay2 yang deodorant dengan toner tu aku beli.. :P yang lain dapat free je.. :D



First time jumpa Lisa dan aku sangat2 berpuas hati dengan program tu. maunya tak puas hati,dapat mkn free + dapat barang free lagi. :D
korang jeles? komen nohh :P babai!


Kalau suka,sila LIKE! COMMENT sekali okay? Kalau tak,sentap gua.

0 comments: