-->

Sunday, September 18, 2011

Korang busy dgn doodle kan? Aku...



hari ni terasa agak penat, walaupon kelas hari ni tak banyak,just 2 kelas je..
tapi penat berpuasa tu terasa la jugak kan.. kalori aku terbunuh ketika belajaq tadi.. ;)
ohh! hari ni aku belajar benda baru masa dalam kelas ODE tadi.
ODE. menatang apa tu? Ordinary Differential Equation. nama pun dah suspen habes dah kan?
actually subjek ni okay la,tapi disebabkan lecturer aku yang terlampau pandai dan bijaksana,dia ajar macam kitorang ni sama bijak macam dia. Adoilaa.. -__-" tolongla bayangkan muka aku masa belajaq tadi..

ni ada sikit scene yang aku sempat print skrin tadi.. ;)

klik kalau tak mau bantut!


klik untuk tumbesaran yang matang!


wow! apa korang rasa? hebat kan aku? ohh yeah! thank you!! :D
ok,babai! :)

p/s: jgn lupa komen nohh.. :) loveyou!



Kalau suka,sila LIKE! COMMENT sekali okay? Kalau tak,sentap gua.

0 comments: