-->

Thursday, September 22, 2011

Encik Nuffnang Mengorat Saya?



helllllllloooooo everybody! :D
yeah! aku baru sahaja di mengorat oleh En.Nuffnang yang kacak dan bergaya.
Hepi youuuuu!! :P

sayang U Nuff! Muax!! :D

haha! :D kenapa I pilih Nuff ni? xdek jantan lain ke haa?!
okay2! untuk menjelaskan pasal kat atas tu,aku nak buat pengakuan yang sebenarnya aku bukan dapat habuan pon dari si Nuff ni. Actually aku nak bercerita pasal KENAPA AKU MEMILIH NUFFNANG.

1) Pilihan ramai blogger.
Si Nuff ni memang sangat2 terkenal di kalangan blogger yang akif. contohnya: Nisa Kay,Yuyu Zulaikha,Maria Elena dan lain2 la..
kalaw salah eja sori nohh.. ;)
bagi blogger yang masih merangkak macam aku ni,memang rambang mata dan tak terkecuali keliru untuk membuat keputusan. so kena belajar dengan yang expert la kan? Most of them yang aku bagitaw tadi tu,dah pernah dapat BE yang memang hebat la kan. boleh la nak sara diri tu. Bagi yang students pulak,si Nuff ni InsyaAllah akan membantu korang2.Tapi mesti rajin la ye.. :)

2) Advertiser yang sangat2 meluas.
Si Nuff ni kaya sebab mereka berkomplot dengan syarikat2 gergasi yang memang tiptop la katakan.. ;) so,iklan dorang ni memang banyak melibatkan produk2,iklan2 yang hot.. kalaw tgk,kebarangkalian untuk 'mengelik' itu ada. bahasa apa aku pakai ni?ahh! lantak.

3) Senang nak dapat BE.
bagi yang expert,dowg cakap senang nak dapat BE dengan Si Nuff ni. Betol ke? okay! yang tu aku tak boleh nak jawab sebab aku ni still baby2 face dengan blogger ni. kalaw nak dapatkan confirmation,korang kena lah tanya dengan dowg. Tapi kalaw betol2 rajin dan berusaha,tak mustahil kan? :) so,work hard la sayang! :D

okay! idea aku sudah berlari ke London.so setakat ni je la kot. ada nak tambah pasal Nuffnang ni? macam biasalah,komen kat bawah ye! terimas! :)


Kalau suka,sila LIKE! COMMENT sekali okay? Kalau tak,sentap gua.

3 comments:

Miss Purple Ungu said...
This comment has been removed by the author.
Miss Purple Ungu said...

bile la en nuff nak ngorat ni huhuhu :(

★ SAZZA MULQAN ★ said...

@Miss Purple Ungu sabar la ye. rezeki di mana-mana :)