-->

Wednesday, February 1, 2012

First Time Aku Jadik Model . NEVES ! ! !




Assalamualaikum sayang sayang sekalian

Sihat tak hari ni ? Alhamdulillah kalau sihat ^^ Kalau tak sihat, cepat-cepat makan ubat taw :)

First of all, thanks buat korang-korang yang sudi jenguk blog usang aku ni ^^ Thanks sangat-sangat. Sangat menghargai nya . Aishh ! Rasa nak menangis sampai meleleh hingus pon ade ni. Sob sob :')

Hari tu aku ada gatal-gatal kan tangan aku untuk send email dengan niat nak try jadi model untuk MOON COUTURE. And tak sangka pulak Kak Nor (Tokey kedai) tu serius nak ambik aku jadik model sementara. Haihh ! Lagi nak menangis rasa. Mula-mula tak confident. Main pergi je. Then, tercipta lah gambar manusia di bawah. 

Ohh ! Sebelum tu... PLEASEEE ! Jangan muntah hijau, muntah purple tak pe -.-"












Okay ! Okay ! Aku taw aku tak pandai mana nak pose . Al maklum lah first time ^^ Tapi I like it ! Sangat interesting taw ! :) Dapat kenal dengan model-model yang memang superb dan PRO habis-habisan ! ^^

Untuk freshie macam aku ni memang perlukan banyak tunjuk ajar. Mula-mula aku rasa macam:

" Alah ! Senang je jadi model ni. Senyum sikit , senget sana sikit , posing sini sikit , siap ! "

No ! No ! No ! Salah ! Bukan senang taw! Nak photoshoot ni kena ada feel ! Baru orang tengok gambar tu dapat rasa perasaan kita time tu.

Kalau nak senyum,senyum betol betol. Nak happy go lucky,buat betol-betol. Baru gambar nampak real :)

Sayang sayang  teringin nak jadi model jugak ? Boleh,dear ^^ 

TAPI...
Kena tunggu entry lepas ni la ye? Hehe :D Nak kena cepat ni. Ada keje sikit ^^

Babai ! ^^ 




Kalau suka,sila LIKE! COMMENT sekali okay? Kalau tak,sentap gua.

4 comments:

Anonymous said...

hihi =)
macam model muslimah..
just nice la sis..

★ SAZZA MULQAN ★ said...

@Natasya Naslin ha'a,sayang :) Kedai tu jual baju-baju muslimah sahaja :)

BTW, thanks sayang :)

Yuyu said...

wahhhhh...tengok lama lama macam muka mubin..hehe

★ SAZZA MULQAN ★ said...

@Yuyu Haha! :D dah laki bini memang muka lebih kurang la :P

Haha ! :D