-->

Sunday, December 18, 2011

Adoi! Kena Pukau Lagi! -__-"

Assalamualaikum 

Haih! ni kali kedua dah aku kena pukau dengan tak semena-menanya. Memang tension rasanya! Rasa macam nak terjun tingkat 80 ja. Okay,itu tipu.

Pagi tadi sedar-sedar dah pukul 9. Alamat tak pergi kelas lah aku hari ni -__-"

Pastu terus call prof :

Sori Prof,sy bukan sengaja nak  ponteng kelas. Semalam sy dah siap sedia dah nak pegi kelas. 
Tup-tup tak sedar la pulak.

Okay,yg cakap dengan prof tu pon dalam tido jugak ye. Tak kan nak cakap camtu pulak kan? Kang tak pasal-pasal berparut muka bergaris empat belas kang. :(

Alang-alang dah terlajak tido, terus kan usaha menternak taik mata lagi la kan ^__* Haha! :D

Korang-korang pernah rasa macam ni tak? Esok tu korang set alarm kuat mana eh? -__-"

KOMEN PLEASEEEE!!  

Kalau suka,sila LIKE! COMMENT sekali okay? Kalau tak,sentap gua.

2 comments:

gendudGebu said...

sebab saya cantik saya komen haha :))
sok nak set alarm kul bpew nie hahah

Aida Suraya Abdul Rahim said...

@gendudGebu: Haha! :D hari ni tak lewat da :P