-->

Monday, December 26, 2011

Durian Runtuh di Tahun 2012???

Hello,People! 

Ehem! dah tak lama nak masuk tahun baru kan? Macam mana dengan tahun 2011 ni? Azam korang untuk tahun ni dah tercapai ke? Aku macam biasala. Azam selalu terkubur di lebuhraya. Tak pernah nak terlaksana. -.-' Sadis jugak hidup gua. Sobs :'(

Ada tak antara korang simpan azam nak dapat duit banyak-banyak tahun depan? ADE? haa... aku ada satu jalan macam mana korang boleh dapat duit tanpa perlu bersusah payah nak bekerja. Tak payah nak berkerut dahi sampai terjojol urat-urat kening. Ngeri la pulak.

Belas ehsan Google

Korang hanya perlu dapatkan laptop/komputer yang penting boleh online. Korang kena promote iklan dorang je. Kalau korang ni blogger,lagi cepat boleh kaya. Kalau bukan blogger pon boleh jugak join. Janji ada FB/Twitter. Zaman siber ni kalau tak pandai nak kodek-kodek FB/Twitter tipulah kan.

Dah eksited nak tahu macam mana kan? Korang pernah dengar CHURP-CHURP? Alaa.. yang burung biru tu. Macam kat bawah ni.

Actually aku baru je dengan benda ni. Tapi Alhamdulillah. Boleh mahsyuk wa cakap! tak menyesal kalau sign up. Nak tengok bukti? Nah!

Dah percaya? Cepat-cepat sign-up lah! Nak sign-up,KLIK SINI! Aku gerenti korang tak kan kuchiwa! Seriously!


Kalau suka,sila LIKE! COMMENT sekali okay? Kalau tak,sentap gua.

0 comments: