-->

Saturday, December 10, 2011

Engkau bajet HOT sangat pehal??

Amboih! tajuk bukan main lagi. tapi sempat jugak engkau bagi salam ye Bedah. Haaa... (muka macam Zizan)

sempena esok ada test yang beriban-riban memberatkan otak aku yang bersarang anai-anai untuk memaksa mata membelek-belek buku yang belom tentu aku paham bila baca, sempat la jugak aku carik idea nak 'makan' orang.

Eh! Eh! ada orang terasa ke dengan tajuk niiii... I dengar taw ramai blogger yang femes amos meletop letap ni sebab dowg hot taw! BETOL KEW? kita try tanya Yuyu Zulaikha lah. nak? ;) Jawab Yuyu.. :)

Ramai jugak yang cakap,blogger yang cun-cun suka tempek gambo besau-besau. Biar nampak lubang hidung,taik mata semua bagai lah kan. Tapi kalau followers dah 456534256246 berjuta-juta lemon tu,dowg tak kisah dah,ada taik mata ke,taik hidung ke. Dowg belek jugak. fanatik sangat la katakan. Oh Yuyu! saya peminat you!  Serius ni! bukan main-main. sambil senyum-senyum manja.

Eh! ikot suka dowg lah nak tempek gambau besau-besau pon! engkau jeles eh? Engkau tak cantik kan? Owhh.. Please my dear,tak payah la nak gaduh-gaduh pasal benda sehalus hama ayam ni. itu hak masing-masing kan? Kalaw engkau nak jugak,silakan.. 

P/S: Yuyu,belanja? ;) 

Kalau suka,sila LIKE! COMMENT sekali okay? Kalau tak,sentap gua.

0 comments: