-->

Thursday, December 15, 2011

Aku sorang je ke yang 'Pending' ni?





Eh! Kenapa aku baru tahu pasal benda ni eh? sambil korek-korek telinga pastu pandang atas lama-lama. Konon macam nak refresh balik.

Korang dah tahu? Memang kompon den sorang jo yang ketinggalan dek zaman -__-"

Tadi bukak ERA FM, then terjumpa artikel pasal Apek a.k.a Khairul Fahmi Che Mat.

Salam takziah buat Apek. Sama-samalah kita doakan semoga roh adiknya dicucuri rahmat. Kalau korang pon pending macam aku jugak,sila lah malu-malu klik SINI.

P/S: Walaupun aku tak berapa suka dia ni,ikhlas nya aku! Tapi sebagai insan yang baik hati  berperikemanusiaan,sama-samalah kita berdoa untuk kebahagiaan dia. Amin! :)

Kalau suka,sila LIKE! COMMENT sekali okay? Kalau tak,sentap gua.

4 comments:

nurpiska said...

piska pon slalu pending~hee

Aida Suraya Abdul Rahim said...

@nurpiska: sama la kite ;) haha! :D

Tukang Kentut said...

lama betol pendingnyer.. hehe

Aida Suraya Abdul Rahim said...

@Tukang Kentut: haha! memang selalu macam ni -__-"