-->

Thursday, December 22, 2011

Jangan Buat-Buat lupa pulak -.-'

Assalamualaikum! 

Haa. buat apa tu kak Kiah? Goreng cekodok? Yum Yum! Sedap noh! :D

Ya. Aku tak berniat nak bercerita pasal Kaka Kiah yang sedang leka di dapur sambil bermain tepung adunan yang dicampur dengan pisang lembik. Hari ni aku nak beri WARNING dekat semua rakyat Malaysia yang sedar dek untung!

Wah! Marah nampak? Cool la. Sebelum tu. Nak tanya ni. Korang umur berapa? Dah pandai main fesbuk? Pandai Tweet-tweet tak? Haa.. Kalau dah pandai, mesti korang pandai jugak nak klik dekat SINI kan? Sila klik dengan kelajuan Matahari.

Sebagai rakyat Malaysia yang bertanggung jawab, korang wajibal qunnah kena REGISTER

" Saya dah, Anda bila lagi? "

Eh! Eh! Amaran daripada pihak berwajib. Adik-adik yang kurang umur (bawah 21 tahun) sabar-sabar la ye. Jangan register lagi. Tak di terima buat saat ini.

**Pssstt! silap! bukan kurang umur,bawah umur la! Demm!! -.-'



Buat abang-abang, kakak-kakak, pakcik-pakcik, makcik-makcik, adik sepupu, abang ipar sebelah nenek tiri moyang, yang sudah mendaftar, korang kena check nama korang ada dalam list SPR ke tak. Nak check macam mana? Sonang yo! Kelik SINI TANPA JEMU!

Dah siap mendaftar dan semak? Kiranya korang dah terselamat daripada di buang negara. sumpah tipu.

Nanti jangan lupa pergi mengundi! Pilih lah saya pemimpin yang bertauliah! 

Pesanan khidmat masyarakat (PKM) daripada lebahcomelterbang.blogspot.com 


Sila like kalau suka dengan (PKM) ini. Thanks 


Kalau suka,sila LIKE! COMMENT sekali okay? Kalau tak,sentap gua.