-->

Saturday, January 14, 2012

12.1.12 Cantik Tapi Hampeh ! :'(

Assalamualaikum ! 

Entry ni penuh dengan kedukaan. Maaf kalau tersentuh jiwa dan raga :(


Yeah ! Aku tahu kucing ni tak dek la comel sangat walaupun nama nya ' OMEY ' :') Tapi kucing ni sangat sangat sangat lah baik dan mendengar cakap tuan nya. Selalu je nak bermanja.

Pada tanggal 12.1.12 beliau telah meninggalkan aku tanpa rasa bersalah. :'(
Dia tak tunggu aku balik dari U ! Tak sempat aku nak habiskan last paper dia dah pergi :( Omey jahat ! Sobsob ! :'(

OMEY ni tak sihat sejak raya haji hari tu lagi tapi tak sangka dia nak tinggalkan aku secepat ni. :'( Patut lah sebelum balik U hari tu dia manja semacam dengan aku. Aku naik kereta pergi mana-mana mesti dia naik sekali. Tidur sekali. Makan pun sekali. Sebak nya bila ingat balik :'(

Dah. Tak mau tulis panjang-panjang. Nak pergi nangis dalam bilik air.

Bye ! :'(

Kalau suka,sila LIKE! COMMENT sekali okay? Kalau tak,sentap gua.

2 comments:

Lyssa Faizureen said...

alahaiiiii .. sedihh nyerrr... Waaaaa...... Lyssa pernah jugakk rasa kehilangan kucenggg .hmm ..
Tapi , dia mati sebab apa ?

★ SAZZA MULQAN ★ said...

@Lyssa Faizureen dia kena penyakit apa ntah. Air liur asyik keluar je :(

sebelum dia mati tu seminggu dia tak nak makan :( kurus kering :'(