-->

Monday, January 2, 2012

Patah Semangat Ar Camni -.-' (2)

Hello,Korang! 

Seperti yang dijanjikan,aku kena lah tunaikan. Kan? Kang korang nangis sambil hisap-hisap ibu jari kaki pulak kang. Oh! Sangat semengah ye. -.-'

Please jangan buat macam tu yek! Mak tak suke! Haa! Apa kesudahan aku malam tadi? Cuba korang teka. Kalau betol,dapat HAADIAH tau! :D 
(Sila senyum sampai dahi,pleaseee)

Study? Tidor? Online? Makan sampai tercirit? Oh,yang tu hampir tepat. Tapi yang paling tepat, aku tengok tibi sampai terguling-guling bawah meja. Ok,tipu. Bawah katil yek. -.-' Dasat kan? Well! Itu lah aku.

Engkau tengok cerita apa yang sampai tergolek-golek ni? Tgk cerita 18sx ke? Ohh! hampir tepat! Tapi sayangnya tak dek hadiah. Aku tengok cerita 'Jatuh cinta' dekat tibi 3 tu,bukan jatuh katil haa. Boleh tahan lawak dia. Tu yang tergolek-golek bawah katil. Sampai je bawah katil baru perasan gelap semacam je. -.-'

Gambar ni sumpah tak dek kaitan dengan drama yang aku tengok tu.

Malam ni,InsyaAllah aku try study. Doakan aku yep,geng! Nak dapat Dean List lagik! :D

Ok,babay! :)


Kalau suka,sila LIKE! COMMENT sekali okay? Kalau tak,sentap gua.