-->

Sunday, January 1, 2012

Patah Semangat Ar Macam Ni! -.-' (1)

Assalamualaikum,korang!


Taip entry pun tak dek semangat. Walaupun semalam aku baru dihiburkan dengan berita gembira. BACA SINI. Tapi hari ni... 
-.-'



Terasa macam semangat dicurik oleh angin + hujan yang lebat dua tiga empat puluh ratus ribu titik. AHHH! Tension okay! Nak study pun, dalam dilema. Sambil duduk depan pintu rumah pikir : 

1) Ish! Berbaloi ke aku study ni? Hujan ni  mai sekali sekala ja.

2) Gila hang tak study! Kang tak dapat dekan,tak boleh nak kawin dengan Shamsul Yusoff! Hang nak ke macam tu. (Bahasa kacuk: Kedah + KL sebab mak Nogori,abah Kedah. Ini bukan salah aku okay!)

3) Kalau banjir nanti mesti exam kena pospon kan? Penat jek study -.-' 
(Tu alasan yang aku sendirik cipta)

Daripada tiga benda alah yang aku pikir tu,ternyata otak aku tak boleh nak terima kenyataan bahawa aku nak kena perah otak aku yang tak berapa nak Einstein ni dikala hujan lebat bersama angin yang bertiup mengada-ngada. 

Berbekalkan kecekalan aku yang hanya tinggal 0.00001%, aku tabahkan jugak. Oh hujan,tolong reda sikit PLEASEEEE! Sikit pon jadik la. -.-'

Nak tahu apa jadik kat aku malam ni? Nantikan entry Patah Semangat Ar Macam Ni! -.-' (2) esok! 

Thanks sudi baca! :)


Kalau suka,sila LIKE! COMMENT sekali okay? Kalau tak,sentap gua.

0 comments: