-->

Tuesday, January 10, 2012

Adoii ! Mana Nak Carik Ni ??!



ASSALAMUALAIKUM !!!




Oishhh ! Mana nak dapat benda alah ni? Alahaiiii.. Jiwa meragam gara-gara benda petak yang bajet pintar ni. -.-' Sengsara taww ! :(

Nak ! Nak ! Nak ! Sapa nak tolong bagi benda alah ni? Tolong laaaa.. :'(
Sobsobsobs :'(

Tiba-tiba kedengaran suara yang gemersik menegurku dari belakang. 

" Engkau tak payah nak sobsobs segala bagai la. Engkau dengar je Hot Fm !"

"Arggghhh!! aku bukan nak Hot Fm la magkuk tingkat lapan belas ! Aku nak IPADDDD! PAHAM? ! "

"Apehal samdul sangat hotak engkau ni haa??! Hot FM nak bagi free IPADD ni ! Nak tak? "

Sambil kesat-kesat hingus, sroottt srottt aku terus pergi carik earfon nak dengar radio Hot! Tragis kan? -.-'

Memang betol cakap manusia yang tiba-tiba menepuk bahu aku dengan lantangnya itu. Hot Fm nak bagi IPADD 2 FREE ! 

Cuma kena kejar HOT FM ZOOMERZ dan perlu isikan poskad hangat ni ! ^^

Tunggu diorang kol ! ^^ Kalau ada rezeki adalah :)


P/S: Untuk orang yang duduk di kelate dan ganu sahaja. ;)






Kalau suka,sila LIKE! COMMENT sekali okay? Kalau tak,sentap gua.

0 comments: