-->

Saturday, January 28, 2012

" Eh, kalau nak cari boyfriend kena cari muka yang lebih kurang. Baru jodoh panjang ! "

Assalamualaikum ! ^^

Amboih ! Panjang bebeno tajuk entry aku kali ni ! :D Hakhak ! Dah berapa puluh juta jam dah aku abaikan blog ni sampai mak labah-labah dah bertelur dan bertukar status menjadi janda dah sekarang ni. Kesian labah-labah tu -.-" 

Eh, aku bukan saja-saja tak nak hapdet blog taw ! Aku ambik masa nak pikir tajuk entry ni. Puuihh ! Tipu semata-mata -.-"

Aku tak tahu la korang pernah dengar tak orang cakap macam tu tapi ayat ni memang dah sinonim dah dengan hidup aku. Pendek kata dah muntah hijau kuning merah dah dengar ! Aik ! Macam traffic light la pulak . 


Antara ayat-ayat yang orang pernah cakap kat aku:


" Patut lah depa tu kekal lama, muka lebih kurang ja. Sorang hitam,sorang lagi hitam melegam  "  -.-'


" Weyh, aku tengok mata korang sama la ! Ada jodoh la tuu " 

Yekew jodoh panjang? yekew? Actually aku tak percaya sangat pasal benda-benda ni. Bukan ke Allah dah tentukan jodoh kita. Habis macam mana pulak dengan Beauty and The Beast tu ? Elok je aku tengok diorang walaupun sorang putih, sorang hitam. Anak tak pulak keluar taik cicak. Cuma kelabu sikit je. Kira orite la tu kan? ^^


Muka kitorang sama tak? ^^  Heee :D Maluuuu ^_*

Doakan jodoh kitorang sampai syurga taw ! 
Thanks, honey ! :D



Kalau suka,sila LIKE! COMMENT sekali okay? Kalau tak,sentap gua.

0 comments: