-->

Tuesday, January 10, 2012

Mega Giveaway 2012 Belog Nemomimosh !!!



Assalamualaikum !!! :D

Uishh ! Hari ni semangat nak hapdet entry berjuta lemon membuak-buak. Aku pon tak paham kenapa hormon badan aku bertindak sebegini rupa. Cis! -.-'

Oh! Tu bukan motif sebenar aku hapdet entry yang terbaruuuuuu ni ! Kali ni aku nak join giveaway dari Cik Nemomimosh ! Auchh ! Agak sukar nak menyebut kan? Tapi tak pe, dengan harapan setinggi everest, aku cekal kan hati untuk join beliau ! 


Korang pun ada hati nak join jugak? Boleh-boleh ! Klik SINI laju-laju okay? ^^

Hadiah dia yang meletop KEBABOOMMM tu la yang membuatkan aku terkinja-kinja nak join jugak! Meh tengok hadiah ! :D Eh, sebelum tu, nganga dulu ! :P


Menarik kan? Sudah ! Sudah ! tutup mulut tu ! Cepat buat entry ! 

Tarikh tutup: 16 January 2012

Cepat ! Cepat ! ^^

Tag:



Kalau suka,sila LIKE! COMMENT sekali okay? Kalau tak,sentap gua.

0 comments: