-->

Wednesday, January 4, 2012

ARRGHH! Indahnya Dunia!

Assalamualaikum,sayang-sayang sekalian ^^


Oh! Hari ni sangat indah! Kata Aida Suraya dalam blognya. -.-' Mukadimah yang agak annoying kan? Memang. Hari ni tak boleh nak buat entry panjang lebar selebar trailer tayar 16. Esok aku ada exam! Oh,masih tak sedar diri lagi engkau ye! Boleh pulak duk online 24/7 kan? -.-'

Eh! Eh! Meh tengok sini kejap. Eh! Cop! Cop! Kena nganga luas-luas dulu pastu baru boleh tengok. Kalau tak,kena tulah! Serious!


Kalau tak nampak,klik gambar ye! Kalau dah klik pun still tak nampak,pergi pinjam spek Pak Cik Bakar kejap.

Ya! Berkat kegigihan aku menduakan Sang Buku dan Sang Kalkulator semalam,aku dapat komen dan flying kiss dari Si Lyssa ni! Yabedabeduuuuu!! Tiba-tiba sifat mazmumah menyelubungi diri. Dengan riak dan takabur,aku sengaja bawak laptop pastu jalan-jalan depan member aku. Siap u-turn lagik wa cakap lu! Tapi malangnya,diorang buat dek selambe jek depan batang hidung mancung aku ni. -.-' Hampeh!

Buat Lyssa:
Thanks Lyssa sebab sudi menjejakkan jari di laman saya yang kudus lagi hina ini. Oh! Rasa tersirat hati ku tiba-tiba -.-' InsyAllah saya akan cuba yang terbaik untuk maintain berblogging. Sangat-sangat berharap yang Lyssa akan singgah sini lagi tanpa segan silu milu. Boleh kan? *Wink! (Orang cakap kalau aku wink-wink sikit,permintaan tu akan terkabul)

Benda kedua yang 'Indahnya dunia' hari adalah.....


Wah! Wah! Wah! Hebat bersalut emas engkau ye sekarang! Aku tak sangka pulak ada jugak mat-mat, minah-minah salleh sanggup membaca tulisan aku yang semengah ini. Terharu! Menitik hingus ke meja. Cepat-cepat sapu sambil tengok kiri kanan. Mamat dengan minah dari Indonesia pun sanggup jugak baca entry aku yang macam tak cukup segi ni. Thanks korang! I really appreciate that! Kena cakap orang putih la kejap. Kang diorang tak faham pulak.

Terus rasa bersemangat nak teruskan misi untuk dapatkan Dean List! Doakan aku ye? Arigato! :D



Kalau suka,sila LIKE! COMMENT sekali okay? Kalau tak,sentap gua.

4 comments:

Rin Saharina said...

gud luck for ur exam :)

LYSSA FAIZUREEN said...

Fuhhhh .. Entry yang tertempekk nama "Lyssa" tu ada lagiiii ?

Wahhh . Serius tak percaya ! ngenggg . Rajin btol pulak dia buat entry siap tempek komen Lyssa ye ?

Maluuu nyerr . huhuuh :)

Again dear ... Tengs a lot ! muahhh :D

★ SAZZA MULQAN ★ said...

@saharinasaharudin thanks,love :)

★ SAZZA MULQAN ★ said...

@Lyssa Faizureen Lyssa! arghhh! Pitam buat kali ke 67578564. Thanks Lyssa! Thanks! Thanks a lot,dear! :D
Muahh! :D